zaterdag 18 mei 2019

Van Tui naar Mos

Vandaag de dag rustig begonnen en na een klein gratis ontbijt (lees: thee, mini-croissant en klein stukje cake) om 9.10 uur gestart met wandelen. De weg uit Tui was even mooi als het binnenkomen, namelijk langs kleinere straatjes.







Daarna begon het zoetjes aan te stijgen langs het stadje Porriño waar gelukkig het grootste deel langs een rivierkant in het groen ging.






En intussen zitten we ook op minder dan 100 km van Santiago de Compostela!


Voor ik het besefte, was ik aangekomen op de eindbestemming van vandaag: Mos. Ik dacht dat het dorp verderop zou zijn, want ik zag geen bord van de gemeente of namen van albergue en wilde in het café een stempel vragen en toen bleek dus dat ik er al was. Van 9.10 uur tot 14.30 uur een afstand van bijna 25 km en zo'n 17 graden dus perfect wandelweer!



Eten kan pas om 20 uur deze avond en heb samen met vier Ieren een tafel geboekt. Nu even platte rust!

1 opmerking:

  1. Hoi Inge,

    Dat vlot daar precies goed. Leuk om je verhalen te lezen en de beelden te zien. zo zijn wij ook een stukje mee op stap. Geniet er nog van en laat die voetjes maar op tijd in de watten leggen of moet ik de wol zeggen. Groetjes. Marleen

    BeantwoordenVerwijderen