woensdag 22 mei 2019

Van Valga tot O Milladoiro

Vanmorgen was ik weer vanaf een uur of 9 op pad. Vandaag was het iets minder natuur (in het begin nog wel een beetje) maar vooral een bijna aaneenschakeling van kleinere dorpjes met smalle straatjes en enkele grotere plaatsen.






De eerste stad was Pontesecures maar gelukkig werd ik er niet echt doorgestuurd, want het leek me eerder een industrieel niet zo gezellige stad. 





Dan was de volgende stad, Padrón, heel wat mooier!







Daarna waren het weer kleinere plaatsen.






Ik wandelde uiteindelijk verder dan eerst gepland en kwam om 16 uur aan in O Milladoira met 30 km op de teller. Zo ben ik morgen al snel in Santiago want vanaf hier is dat maar een kleine 7 km meer!

En in de albergue kreeg ik zowaar een pin cadeau. Tof hé?


En mijn stempelboekje heeft intussen bijna drie volle bladzijden, en sinds Tui minstens twee per dag om een Compostela in ontvangst te mogen nemen morgen in Santiago! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten