dinsdag 6 september 2022

Camino Ingles, we zijn er bijna klaar voor...

We zijn momenteel de rugzak aan het pakken, dus bijna klaar voor vertrek. Een vertrek op de luchthaven dat last minute nog wijzigde van uur. Waar ik eerst zou vertrekken om 12.10 uur, is dat nu plots 6.55 uur geworden, dus die wekker gaat morgen wel heel vroeg af. Ze hadden namelijk mijn eerste vlucht plots drie kwartier verlaat, waardoor in Madrid de aansluiting op de tweede vlucht naar A Coruna niet meer ging. Voordeel is nu wel dat ik er vroeger zal zijn. Ik moet van A Coruno immers ook nog naar mijn startplaats, namelijk Ferrol.

Ik ga dus de Camino Ingles doen:


En eenmaal in Santiago de Compostela aangekomen wandel ik gewoon verder, rechtstreeks naar Muxia, waar ik in 2018 mijn camino Portugues eindigde:


Ze voorspellen ginder behoorlijk wat regen de komende dagen:


Dus, positive thinking, vanaf nu gaat het alleen maar beter worden! En de regen betekent meteen ook dat het niet al te warm/heet gaat worden.

Voilà, rugzak klaar en bedwaarts nu. Wandelsmurf en ik zijn er klaar voor!





3 opmerkingen: