zondag 26 mei 2019

Van Lago naar Cee

Deze morgen om 8.45 uur klaar om te vertrekken en alweer de laatste de deur uit. Ik ben op tijd wakker maar zoals altijd kom ik liefst rustig op gang hé? Vandaag verliep vlotter dan gisteren, wat ook veel te maken had met het feit dat het minder klimmen en dalen was vandaag en een paar kilometertjes minder, namelijk zo'n 27. Vandaag minder vergezichten maar heel veel groen (en dus ook schaduw). Weerom mooie beelden vandaag die de dag mooi samenvatten.















Er was een stuk bij van bijna 8 km louter natuur en hoe mooi dat ook is, ik was toch blij om terug zicht te krijgen op bewoonde wereld en hoe mooi dan nog wel: zicht op de kustlijn!





En zo bereikte ik dus de zee in Cee. Na de intrek in de albergue en een deugddiende douche heb ik mezelf getrakteerd op een zonnig terras met een glaasje witte wijn en ik  kreeg daarbovenop zelfs een gratis hapje!


Nog een mooie spreuk uit mijn credencizl om vandaag af te sluiten:

Je wordt niet gelukkig van het doel, maar van de weg ernaartoe. (Thomas Vander eken) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten