dinsdag 28 mei 2019

Van Finisterre naar Lires

Ook vandaag slechts een korte afstand, dus eerst lekker ontbeten in de zeer gezellige en huiselijke albergue La Espiral.


Uiteindelijk ben ik pas vertrokken om 10.30 uur. Zo gezellig was het er. En ik had bijna wat voor... De avond voordien had ik een sleutel van de albergue meegekregen om terug binnen te kunnen na de zonsondergang. Had ik toch eerst mijn eigen huissleutel teruggegeven, zeg! Gelukkig net voor ik vertrok ontdekt dat ik de verkeerde had teruggegeven!




Onderweg kreeg ik zelfs een fluitconcert van een vogeltje!


Ook vandaag veel zee, maar ook de nodige natuur te zien.









En om te kunnen genieten van een Gallisch biertje op een zonnig terras met zicht op zee nam ik een paar km voor het einde met veel plezier een iets langere weg. Genieten!


Na dit leuke oponthoud was het langs een zeearm (was het een rivier?) kwam ik aan in het rustige maar mooie Lires.




Tot mijn plezier zag ik hier ook weer Leendert en Deliana terug die nu van Muxia naar Finisterre op weg zijn. Ze hadden intussen ook een Canadees vrouw als gezelschap en met zijn vieren genoten we van een lekker avondmaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten