dinsdag 12 maart 2019

Eerste blogbericht...


De eerste woorden op mijn blog over mijn Camino Portugues... Ik vertrek op 10 mei naar Porto en hoop gezond en wel terug te keren naar het thuisfront op 31 mei!

Wie wil kan hier nu alvast wat van mijn voorbereidingen volgen, maar natuurlijk begint het echte werk pas op 10 mei!


Deze morgen heb ik alvast mijn wandelschoenen naar de schoenmaker gestuurd want blijkbaar loop ik toch wel wat scheef en het zou echt geen goed idee zijn om met mijn schoenen in deze toestand te vertrekken. Ik zit er haast door... Maar voor de rest lopen ze echt nog prima!


1 opmerking:

  1. ik ga met veel plezier je voorbereidingen en je tocht volgen. Ik zit nu in een intense periode en start binnenkort een nieuw hoofdstuk in mn leven. Ik heb de intensie om de Camino te lopen als overgang... maar misschien moet ik eerst wat conditie kweken :-)

    BeantwoordenVerwijderen